На прага на новия сезон на DigiComs ще се срещнем, за да ви разкажем за нашия социален бизнес модел, който си поставя за цел да изгражда специалисти в дигиталната комуникация на каузите и активизма и да ги свързва с организациите с мисия, като така създава доход и нови професионални възможности за жените.
Кога и къде?
1 дек, 14:00 ч. – 15:00 ч.
Online
-
за модела ни работа
-
за предстоящия DigiComs ONE курс - какво е новото и защо си струва да се запишете
-
какво ни свързва и защо DigiComs е различен от всички други.
Срещнете се с част от хората, замесени в курса:
Теодора Петрова e професионален комуникатор. Тя е специален гост и ментор в #DigiComs ONE.
Нейната кариера стартира във в-к „Стандарт“, след което се насочва към връзките с обществеността. През 2009 г. обаче сърцето ѝ я отвежда и задържа внеправителствения сектор и до днес. От тази година вече е част от екипа на Български дарителски форум.
Радина Щерева е дигитален комуникатор от сезон 2 на #DigiComs ONE. Тя има интерес към активизъм по различни теми и проблеми и това я води към курса за дигитални комуникатори на DigiComs. Именно той поставя началото на нейния професионален път в НПО сферата. В момента Радина е стажант към фондация Impact Drive, където трупа практически опит за личното си портфолио.
Теодора Иванова-Вълева, създател и основен лектор на DigiComs, изпълнителен директор на Impact Drive През 2017 г. е сред основателите на фондация Impact Drive като от 2021 г. изцяло се посвещава на организацията. Има богат и задълбочен опит в създаването на авторски обучения по теми, насочени към работата на НПО и социални предприемачи.
Срещата ще модерира Диляна Гюрова, част от екипа на DigiComs и Impact Drive.
Кои са организациите с мисия? – НПО, социални предприемачи и социални бизнеси, граждански инициативи, всички, заели се да променят света към по-добро. Общото между тях е обвързаността им с конкретна кауза и това, че много често те са фокусирани върху постигането на своята социално значима мисия и невинаги съумяват да представят себе си, своите битки и постижения пред широката общественост.
Дигиталните комуникатори на Impact Drive са насреща, за да подкрепят организациите в гражданския сектор именно в този аспект от работата им – да създават съдържание за комуникационните нужди на отделна инициатива или проект по професионален и издържан начин и при зачитане на водещите за конкретната кауза принципи./ngobg.info