Ужасна драма изживя управителят на „Евролийз Ауто“ – Людмил Коцев. На 10 ноември, в 4 часа сутринта, на съпругата му Елена Коцева и прилошава. Тя се събужда пребледняла и изпада в шок. Коцев и синът му Радослав не звънят на спешния телефон и по най-бързия начин със собствената си кола закарват Елена в Спешен център-Благоевград.
В спешния център ги посреща служител на охраната, който отива да събуди лекаря. След няколко минути се появява млада жена, която още щом ги вижда казва: „Какво ви е на вас? Вие кой сте? Махайте се!“.
„Същата жена започна да се разпорежда. Ние бяхме притеснени, защото сме с болен човек. Изчакахме отвън. Тя без да е направила нищо, дори не премери кръвното й, каза да си ходим. Докторката ни изгони и заяви, че там е само за мъртви. Аз се ядосах много и попитах как може да имате такова отношение? Тогава я снимах. Тя започна да крещи и изпадна в истерия. Аз също не издържах и изригнах “, каза възмутеният съпруг на Елена – Людмил.
Д-р Тасева отказва да прегледа Елена Коцева и я изпраща в частната клиника „Рубидент“, където има денонощна спешна помощ.
Останали в безизходица, семейството отива в частната клиника. Там вече отношението е различно - доктор преглежда Елена и й назначава необходимото лечение, тъй като се оказва, че има хранително натравяне.
Странно е, че служител на заплата в спешния център пренасочва пациент към друга частна клиника, където никога не отказват помощ. Семейство Коцеви се пита: на кой и защо плащаме здравните си осигуровки, след като ни изпращат на друго място?
Людмил Коцев и семейството му са обидени от отношението на д-р Тасева от Спешен център – Благоевград. „Ако беше станало нещо с жена ми и се касаеше за минути щяхме да я загубим“, смята той.
Тук следва да си зададем въпросите: как лекар връща пациент с хранително натравяне от спешния център и кой носи отговорността, ако състоянието на болния се влоши?