Съдържателят на хотел „Луксор” Недялко Левунлиев: Няма толкова ниски цени като нашите, клиентите плащат 40лв. за двойна стая, а за студио 55лв.

Съдържателят на хотел „Луксор” Недялко Левунлиев: Няма толкова ниски цени като нашите, клиентите плащат 40лв. за двойна стая, а за студио 55лв.

Съдържателят на хотел „Луксор” Недялко Левунлиев: Няма толкова ниски цени като нашите, клиентите плащат 40лв. за двойна стая, а за студио 55лв.

 

- Г-н  Левунлиев,скаква база разполага хотелът Ви и какви услуги предлага като екстри?

-Хотелът е с три студия и дванадесет двойни стаи. Като екстри разполага с фризьорски салон, козметик и масажист.

-Изгодни ли са цените на нощувките и съответстват ли на качеството?

-Няма такива цени като нашите на друго място. За двойна стая клиентите плащат - 40 лв. , а за студио - 55 лв. Мисля, че са много изгодни.

-Хотелът е встрани, в малка уличка. Научиха ли го вече благоевградчани и хората от Югозападна България?

-Благоевградчани не толкова, колкото гости от Югозападна България. Имаме постоянни клиенти, предимно банкови и застрахователни служители ,тъй като основно те в момента ползват командировъчни.

-Какви гости идват и използват ли хотела за бизнес конференции?

-Определено го ползват, когато пътуват по бизнес ангажименти, но конферентна зала няма, за конференции не. По-скоро търговските представители на различни банки и одитори към банки и застрахователни компании, предимно те го посещават. Преди да удари кризата имаше също и козметични и фармацевтични предприятия , които го ползваха, но в момента този тип посещения са ограничени.

-Какво предлага салонът за красота?

-Салонът предлага различни видове масажи, маникюр. Разполагаме и с козметици и фризьори, които са на разположение на гостите и клиентите на хотела.

-Кои са най-големите проблеми в бизнеса и отрази ли се кризата на оборота?

-Кризата се отрази навсякъде. Свалихме цените надолу. Преди 4 години, когато отворихме те бяха по-високи - 45 лв. беше двойната стая, а 65 лв. студиото. В момента цените са тези, които споменах по-горе, но сме склонни да договаряме и други.

-Усеща ли се, че Благоевград не е туристическа дестинация? Все пак конкуренцията е голяма, има около двадесет малки частни хотела.

-Да, усеща се. Благоевград като цяло е беден от страна на мероприятия. Сега новият кмет Атанас Камбитов направи едно-две такива и хотелите веднага се напълниха. Американският университет, когато има някакво събитие или дипломиране също оказва своето влияние. Каквото и да се направи, винаги се чувства в хотелите, че има нещо, че нещо се случва . В момента има движение от гледна точка на общинските мероприятия, но принципно се усеща, че градът ни не е туристическа дестинация.

-Трудно ли се съвместяват два бизнеса? Знаем, че сте съдружник във винпром ‘’Логодаж”.

-С хотела почти не се занимавам. С него са се заели предимно синът ми и жена ми. Аз повече работя с винарската изба и в този смисъл не бих казал,че това ме затруднява.

-Каква е Вашата прогноза за бизнеса през 2013г.?

-Започва лека-полека да се съживява. Още повече сега, когато започнахме да си връщаме пазарите навън.

Интервю на РАДОСЛАВА ДИМИТРОВА

 

 
Прибави коментар
   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави
 
 

WebDesignBG