Google Ad Grants дава възможност на организациите с нестопанска цел да популяризират своите мисии и инициативи на страниците с резултати от търсенето с Google чрез реклама с AdWords на стойност 10 000 щ.д. месечно.
Бенефициентите в Google Ad Grants получават безплатна реклама в Google с AdWords на страниците с резултати от търсенето с Google. Те създават и управляват собствени профили в AdWords, подобно на плащащите рекламодатели, но участват със следните ограничения:
-
Дневният бюджет е зададен на 329 USD, което се равнява на около 10,000 щ.д. месечно.
-
Максималната цена на кликване (CPC) е ограничена до 2 щ.д.
-
Могат да се провеждат само кампании с насочване по ключови думи, с текстови реклами, които да се показват само на страници с резултати от търсенето с Google.
-
Могат да показват само текстови реклами.
За да отговарят на условията за участие в програмата Google Ad Grants, организациите трябва:
-
Да имат актуален и валиден статут на благотворителна организация според разпоредбите на съответната държава.
-
Да потвърдят и приемат изискваните в кандидатурата свидетелства относно липсата на дискриминация и получаването и използването на дарението.
-
Да имат действащ уебсайт със съществено съдържание./ngobg.info