Започваме кампания за привличане на туристи от Китай

Започваме кампания за привличане на туристи от Китай

Китай е изключително важен за туризма в европейски мащаб, работим целенасочено за популяризиране на България като туристическа дестинация на пазара в Китай. Подготвяме маркетингова кампания за привличане на гости от Китай, която планираме да бъде реализирана през следващата година. Официалният туристически портал на България ще бъде достъпен и на китайски език, след обновяването му през 2019 г. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с китайски бизнесмени и инвеститори, която се проведе днес в София.

В разговора участваха Пинг Лиу, президент на Брайт Фууд Груп, Шаохуа Пу, председател на борда на директорите на Брайт Дайъри и други представители от компанията. От 10 г. тя произвежда и разпространява на китайския пазар кисело мляко с бранда „Момчиловци“, а от 4 г. участва в организацията на едноименния фестивал на киселото мляко у нас. Г-н Пинг Лиу подчерта, че „Момчиловци“ е известно на над 150 млн. китайци и е най-популярното кисело мляко в Китай.

Тази година сред основните фокуси в Европа е инициативата „2018 г. – Година на туризма ЕС – Китай“. Потенциалът на китайския пазар е огромен и се очаква в следващите години пътуванията на китайските туристи непрекъснато да се увеличава, заяви министър Ангелкова. Тя информира събеседниците си, че Министерството на туризма разработва и специален продукт за далечни пазари, с който да се популяризират възможностите за туризъм в региона. Това е т.нар. „Балкански маршрут“, който е съвместен проект между 11 страни от Балканите-България, Сърбия, Румъния, Сърбия, Турция, Черна гора, Хърватия, Албания, Босна и Херцеговина, Словения и Република Македония./agrozona.bg

 
Прибави коментар
   
Име * :
Град :
Коментар * :
 
Прибави
 
 

WebDesignBG